loading...
خودرو سریع-اخبار خودرو ایران و جهان
احسان چاه شوری بازدید : 146 جمعه 05 آبان 1396 نظرات (0)
در این گزارش به نکات و حواشی خودرویی برخی بازیکنان دو تیم پرداختیم. البته با ماشین‌بازترین و غیرماشین‌بازترین بازیکنان دو تیم هم آشنا خواهید شد.

 

به گزارش خودرو سریع ، اسامی بازیکنان را با هم مرور می کنیم.

محسن مسلمان

محسن مسلمان، متولد ۱۳۶۹ در تهران است. او که با لقب مهندس شناخته می‌شود، دو سال است که به پرسپولیس بازگشته است. موضوع قلیان کشیدن این هافیک پرسپولیس قبل‌از دربی ۸۵ حاشیه‌های زیادی را به‌وجود آورد که البته درنهایت ختم‌به‌خیر شد و مانع محرومیت وی از دربی نشد.
به‌هرحال گفته می‌‌شود لوکس‌ترین ماشین‌ها در بین پرسپولیسی‌ها به او تعلق دارد. مسلمان چند سال پیش یک ب‌ام‌و زد۴ مشکی‌رنگ با پلاک۷۷ یعنی هماهنگ با شماره پیراهنش داشت.

محمد انصاری

محمد انصاری متولد ۱۳۷۰ است و در سال ۹۴ از فجرسپاسی به پرسپولیس آمد. او یکی از غیرخودرویی‌ترین بازیکنان فوتبال ایران است که حتی با اتومبیل هم به محل تمرین پرسپولیس نمی‌رود.
او تا سال قبل با این بهانه که هیچ‌کس او را نمی‌شناسد، از مترو برای رسیدن به ورزشگاه درفشی‌فر استفاده می‌کرد.
انصاری خودش می‌گوید:

اگر بخواهم با ماشین به محل تمرین بروم، دو ساعت رفت و دو ساعت برگشتم زمان می‌برد و یک‌روز کامل از بین می‌رود. این‌طوری خیلی راحت‌تر هستم.
علی علیپور

علی علیپور، متولد سال ۱۳۷۴ در قائمشهر است. او در نیم‌فصل ۹۴- ۹۳با قراردادی یک‌ونیم‌ساله از راه‌آهن به تیم پرسپولیس تهران پیوست و امسال در غیاب مهدی طارمی به موثرترین بازیکن پرسپولیس تبدیل شده است.
علیپور یک خودروی پژوپارس داشت که دو سال پیش آن را فروخت. او این روزها با یک خودروی سمند نقرابی در محل تمرین سرخپوشان حاضر می‌شود و درمجموع او هنوز به‌ دنیای خودروهای لوکس ورود نکرده است.

روزبه چشمی

روزبه چشمی، متولد ۱۳۷۲ است و از سال ۹۴ از صبای قم به استقلال پیوسته است و این روزها مورد توجه ویژه کارلوس کی‌روش هم قرار دارد. چشمی سال قبل با یک مصدومیت بی‌موقع روبه‌رو شد و کل فصل را از دست داد اما این روزها درحال بازگشت به‌مرز آمادگی است.
چشمی چندان اهل ماشین‌بازی نیست و ترجیح داده است با اولین پول قراردادش با استقلال یک پژو پرشیای صفر خریداری کند و گویا همچنان با همین ماشین سر می‌کند.

کمال کامیابی نیا

کمال کامیابی‌نیا متولد ۱۳۶۷ در تهران است. کمال در سال ۹۴ از نفت به تیم قرمزها آمد و تا سال ۹۸ با این تیم قرارداد دارد. این هافبک دفاعی سختکوش پرسپولیس هم گویا چندان به خودروهای لوکس علاقه‌ای ندارد.
آخرین اخبار حاکی از این است که کمال با ماشین۲۰۶ سفیدرنگش خود را به محل تمرین می‌رساند. البته شاید هم او علاقه چندانی به خبری کردن خودرویش نداشته باشد. به هرحال کمال را فعلا با همین ۲۰۶سفید می‌شناسیم.

مهدی قائدی

مهدی قائدی، ۱۸ سال سن دارد و اهل بوشهر است. این استعداد بزرگ فوتبال با قراردادی پنج‌ساله در تیر ۱۳۹۶ از ایران جوان بوشهر به استقلال پیوست.
او که تازه به سن داشتن گواهینامه رسیده است، احتمالا با مترو، اتوبوس و ماشین دیگران بر سرتمرین حاضر می‌شود. او از این حیث غیرخودرویی‌ترین بازیکن استقلال است اما اصلا معلوم نیست در سال‌های آینده نیز این‌طور بماند.

مهدی رحمتی

مهدی رحمتی متولد ۱۳۶۱ است و با ۳۵سال سن یکی از باتجربه‌های دربی است. او اولین‌بار در سال ۱۳۸۴ به استقلال پیوست، بار دوم در سال ۹۰ به استقلال برگشت و برای بار سوم در تیر ۱۳۹۴ پس از یک دوره دوری دوباره به تیم استقلال آمد.
رحمتی در دربی ۸۵ جای خودش را به حسینی، دروازبان جوان استقلال داد. به‌هرحال او تا چند سال پیش شبیه محسن مسلمان برای آبی‌ها بود. رحمتی در بین تمام بازیکنان استقلال لوکس‌ترین ماشین‌ها را در اختیار داشت و با ب‌ام‌و۵۳۰ سر تمرین حاضر می‌شد. رحمتی زمانی هم با پژو۲۰۶ سر تمرین می‌رفت و مدتی هم پورشه و پونتیاک داشت.

امید ابراهیمی

امید ابراهیمی، متولد ۱۳۶۶ اهل مازندران است. او در سال ۱۳۹۳ با قرارداد یک‌ساله به استقلال تهران آمد و پس از پایان قراردادش آن را تمدید کرد.
ابراهیمی هم مانند چشمی از یک مصدومیت سنگین جان سالم به‌دربرده و این روزها مورد توجه کی‌روش است. گفته می‌شود این هافبک تاثیرگذار استقلال یک هیوندای آی‌ایکس ۵۵ دارد.

اخبار خودرو
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 352
  • بازدید سال : 13,494
  • بازدید کلی : 82,614